Ännu en eloge till Jari!

"Kristin har nog fått tag på den bästa sambon som finns, en stor eloge till Jari som klara av att umgås med tre tjejer hela kvällen!"


   Citat skrivet av Sofie, inte första gången han får sådana "rosor" om man säger så. Eller är det bara smicker, Sofie är du ute efter något eller har jag missat att jag har en sådan underbar sambo?

   Här är inlägget som fick Sofie att sända ett sms till mig där hon skrev "Hoppas du inte blir arg nu jag kan ta bort det om du vill". Funderade på vad för hemskheter hon hade hittat på då men det här är ju ett av de sötaste och såklart smickrande inläggen jag fått tillägnat mig och min sambo såklart även om bilden inte är så smickrande ;)

http://sofiemedpuff.blogg.se/2008/november/karlek.html




Tror bestämt det är Sofie som skulle belönas med en eloge som står ut med oss båda!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Naw vad du är gullig. Ger du igen på mig med en bild där jag ser galen ut? pusss

2009-06-21 @ 18:04:19
URL: http://sofiemedpuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0