Sömnlös, igen.

   fast denna gång är jag nte trött iallafall. Funderar starkt på att åka till Hemköp när den lilla och Jari sussar så sött. Har tydligen fått ett paket, vad nu det kan vara för något vet jag icke men börjar bli alldeles för nyfiken nu. Suck jag har lyckats bränna mig i hela ansiktet, ser ut som en tomat just nu. Så går det när man byter solarieställe och ej är van vid deras solarium. Får hoppas det går över tills imorgon för så här kan man ju inte se ut heller.

   Har varit med och tävlat en hel del som kankse syns här på bloggen, brukar alltid ha otur i tävlingar så jag tänkte att nu när jag varit med i så många måste jag ju iallafall vinna en!

   Man kan ju tro att det är vårstädning här borta på norr för de soppar gatorna med traktor här som de brukar göra på våren närde borstar bort allt grus ifrån gatorna.

   Igår fick jag äntligen tiden över till att fixa mina naglar och vilka naglar det blev sen. Har ljusblåa tippar, jag vet det låter skumt men.. sen har jag roat mig med mina stämplar så nu är det vita och blåa blommor på också. länge sen jag la ner tiden till att få något såhär annorlunda.

   Nej frukost kanske!

Kommentarer
Postat av: Niffert

Jag eftersöker bilder på naglarna, blev nyfiken på hur det såg ut.

2009-07-29 @ 12:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0