Ny dag men inga nya äventyr.

   Hade filmkväll igår med lite mys, aldrig tråkigt med lite lugn och ro. Jari hade hyrt två blueray filmer och den ena kollade vi på igår, PUSH, som jag håller på att skriver en recension på. den andra får vi se idag får vi se om det var något att ha.

    Denna morgon har mest gått ut på att hålla Thilda på bra humör för hon har varit lite kinkig men vi har lockat fram en hel del leendet och några glada skratt så det har det varit värt. Nu ligger tösen och sover och Jari har gått till gymmet så nu får jag endå lite egen tid så man ska inte klaga. Ska ta och träna lite tänkte jag innan donnan vaknar för sen kommer jag väl få laga mat och då hinns inget sådant med.


PÖSS!!!

Kommentarer
Postat av: Molle

haha ^^ men naaw =) dom första veckorna måste nästan vara dom härligaste, eller jag kanske har fel? ^^

2009-07-26 @ 17:26:50
URL: http://mycherryworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0