Några aktiva dagar.

   Nu har vi hft fullt upp här hemma ett par agar. Igår var vi på Malmamarken och handlade lite småsaker, En nalle och kläder till thilda samt en trädekor som skall sitta på väggen. Sen hade vi fullt upp när vi kom hem då Thilda inte var på humör men nu har vi iallafall flyttat Thildas saker så hon fått ett eget rum. Vi skulle nog inte hunnit med det om vi inte fått hjälp av Jaris föräldrar för Thilda var sjövild. Men det är en himla röra så vi får göra klart idag.

   Vi tog en vända på stan i torsdags då vi skulle till BVC men det var ju stängt och så kunde man ej kontakta dom förens på måndag så det blev varken vägning elr mätning av lilltjejjen, Väldigt irriterande när man faktiskt bokat tid! Det slutade med en fika på stan samt att jag fann en trenchcoat för 350 kronor som skulle ha kostat 1300 så jag är väldigt nöjd med det köpet, brukar ju ha lite tur när det gäller reor ; ) På kvällen när vi kommit hem så kom Martin över och kollade på datorn så nu har han tagit båda hårddiskarna och ska kolla om han kan överföra innehållet till den externa hårddisken. det hade varit underbart! Sen var den dagen slut.

   Så nu skall jag ta igen allt som jag skulle gjort igår och i torsdags och jag skall nog börja med ett telefonsamtal.

PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0