Kors i taket, sovmorgon.

   Klockan 8 på morgonen vaknade Thilda av att hon ville ha mat så nu har jag iallafall fått sovit 7 timmar. Tror att vi måste besöka Frida och Anders oftare om de har en sån här inverkan på damen. Glömde dock min amningsnapp där igår vilket jag upptäckte här nyss. Jag som hade tänkt amma innan det händer en olycka. Tur att jag hyr en amningspump säger jag bara! Ännu bättre är att den är gratis :)

   Funderar starkt på att göra i ordning barnrummet idag, vi får se om vi kan få till det sen. Får väl ta lite bilder på resultatet sen.Nej ska nog lägga mig en liten stund till så är jag helt utvilad sen!

Kommentarer
Postat av: Molle

Jo jag blir i alla fall ^^

Haha vad sött! Hur gammal är hon? =)

2009-07-22 @ 14:35:27
URL: http://mycherryworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0