Inte min dag idag.

   Känner mig så dum. Igår missförstod jag nog Bassen och hans tjej. De har planerat länge att de skall komma över och gå på Parken Zoo med oss. Imorse kom de hit och jag hade bara sovit 3 timmar så när de väl var framme vid parken så hade ju jag somnat om och när de sen skall ringa för att iallafal komma förbi på en fika men jag mitt pucko hade ju telefonen på ljudlös så nu har de åkt hem. Jäkla trevlig människa jag är då, kanske därför jag skäms lite som jag skriver detta väldigt intressanta inlägget här. De får ju inte tro att jag struntat i dem, skam den som ger sig. Vi åker till Nyköping och gör staden ofarlig istället ;)

   Fick precis besök av Jaris föräldrar och då upptäckte vi att farmor fått ett videoklipp när vi låg på sjukhuset på Thilda. Så nu är jag lite gladare som iallafall har det. Nu skall jag bara samla lite mer bilder, så någon som har bilder på Thilda som jag kan få då våra är raderade?!



Första bilden på henne, se så liten och skör hon var!

Kommentarer
Postat av: Molle

haha okey =) Jag hade svart och rosa innan jag med faktiskt men jag tror folk uppskattar det lite ljusare, kanske är roligare att läsa då? Vet inte ^^

Himla söt är hon förresten, din dotter =)

2009-07-21 @ 15:45:38
URL: http://mycherryworld.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilken söt bild!

2009-07-21 @ 21:52:21
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Cissi

Va söt hon va =)

2009-07-22 @ 01:32:07
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0