Hemma med sjuk sambo och liten bebis.

   Inte kul att ha en sambo som är sjuk här hemma så han blivit tillsagd att han ej får bära på Thilda då det smittar vid beröring. Så hon kan få vattkoppor och det vill vi inte ge henne nu! Så han är ju pigg och frisk annars, ingen feber, som tur är så han ej är sängliggandes men det är lite kämpigt att inte få någon hjälp alls.Och man blir lite blödig när man ser att hon skriker och han är där men får ej lyfta henne, det skär i hjärtat på en.

   Men en pencilinkur så är nog han frisk och på benen om en vecka igen. Själv har man haft vattkoppor och klarar sig.Men nu är det nästan vardagslyx att ta en dusch. Får ta och ringa svärmor så jag får lite hjälp :) Alltid trevligt med besök.

   När Jari är frisk så skall Jaris underbara föräldrar ta hand om Thilda ett par timmar så vi får gå ner på stan och gå på "Transformers". Det ser jag fram emot. Få lite egen tid för det var länge sen sist.

   Nej nu skall här ammas tror jag för inget annat verkar duga åt fröken.

PÖSS!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så var det för mig med förut. Jag är nog inne i ett riktigt winning streak nu. Men fortsätt tävla så kommer dina vinster också ramla in. Det är jag fullständigt övertygad om!

Kram

2009-07-06 @ 18:00:41
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Anna

hejsan tjejen...har J vattkoppor? Kan inte det vara VÄLDIGT kämpigt i vuxen ålder? Och du...har för mig att Vattkoppor är luftburen smitta, så det räcker att vara i samma rum som den smittade...så sa iallafall BVC när nu Kevin hade vattkoppor...men det kanske inte är så...Hoppas du har det kanon denna svenska sommar (regn här i kholm) ta hand om dig och söt tjejen...och sambon såklart ;)

2009-07-06 @ 18:38:41
URL: http://metrobloggen.se/annabroberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0