Frustrerad..

   Vaknade upp eller ja vakna och vakna jag har typ varit vaken hela morgonen för damen skall äta och ej låta mig sova så jag är som ett vrak idag. Sen när man äntligen går upp och hon vill äta igen så vägrar hon ta flaskan såklart med ersättningen i utan ska bara ha mitt bröst och blir då arg för att det ej finns mjölk i den eftersom hon hängt på dom hela morgonen. Suck.

   Man blir lite frustrerad och vet inte vad man skall göra när man dessutom vill hjälpa sin sambo med lite inställningar på bloggen, hans blogg alltså men kan ej hjälpa till för hon skriker och man måste ta henne då han fortfarande ej får bära henne. Då brast allt, jag får inte ens hjälpa honom när han ber mig om hjälp. Problemet är inte att vi fått henne problemet är att han är sjuk så då blir allt så pass mycket svårare vlket gör en frustrerad och man känner sig maktlös. Vilka problem va. Men jag tycker det känns hemskt. Han skall nästan känna det som ett privilegium att han kan göra saker för mig även om han tycker det är trist att jag ber om så mycket ibland då jag ej kan göra detsamma ; )
 
   Nej det är bara att bita ihop nu skall jag försöka rusa in i duschen medans jag kan sen får jag nog pumpa till henne så hon får min mjölk. Är så glad över att jag får hyra bröstpupen ifrån sjukhuset, helt GRATIS!!! Så får vi hoppas att jag får någon ro att göra något idag utan henne klängandes vid min sida, hinner oftast bara sitta i en kvart för att skriva i min blogg, that´s it.

   Så känn er priviligierade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0