Ferst, någon?!

  Ferst, vad tusan är det? Såg som vanligt på "So you think you can dance" när översättaren skrivit ferst istället för flest! Tyckte jag var kul. Men humorn är kanske låg sådär på kvällen hos en amningshjärna.

   Nu har jag äntligen kommit upp skall ta och göra mig i ordning för en snabb visit på stan har jag tänkt, skall göra mig fin för kvällen, vi skall få bli barnlediga och gå på bio på tu man hand jag och Jari. Det tror jag behövs, man har ju inte direkt fått något kärleksliv alls på senaste tiden. Även om det är himla mysigt med en liten knodd.

   på tal om Thilda, hon är ju sjövild, det här med att ligga still på skötbordet är inte hennes ide av en vardag. Nepp hon vrider och vänder på sig alldeles för mycket samt kastar ner sköldpaddan som ligger där. Men det är väl bra kanske då ser man ju att hon utvecklas som hon ska när hon kan greppa saker och vända på sig hela tiden. En livlig och nyfiken tös.

   De sägs ju att nyfikna barn är intelligenta ;)

Kommentarer
Postat av: Bigsis

Hoppas ni får en helmysig kväll..... vi lär inte få det...

2009-07-16 @ 15:49:33
URL: http://vaderfamily.blogg.se/
Postat av: sofie

jag har ju pratat med chefen

2009-07-16 @ 16:42:12
URL: http://sofiemedpuff.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Ååh vad härligt med lite tid för varandra, det är ju toppen! Det är ju bara härligt när de är nyfikna och livliga, friskhetstecken! Adrian är oxå en nyfiken liten plutt har så svårt att sova om dagarna för han vill vara med och se allt som händer omkring.

2009-07-16 @ 19:03:21
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0