Det blev en lång dag.

   Jag vaknade av att jag fick meddelande ifrån Frida för att vi skulle ta en promenad med barnvagnarna. Denna promenad slutade 6 timmar senare efter en låång fika, en massa tjater och trevligt sällskap :) Sen bar det av ut till Hälleforsnäs, hade ju lovat att hälsa på Jenny och väl där fick jag grillat och kaffe, Vilket lyx. Var även och kollade på Jenny och Mattias husbygge, det kommer bli super när det är klart. Kom hem här vid midnatt då var det bara att natta damen och sätta sig i soffan för lite avkoppling framför Jaris tv-spel. En bra dag har det varit iallafall!




   Sista bilden är tagen i stadsparken med Frida och jag funderar på vad thilda egentligen håller på med för det är en väldigt egendomlig min hon har!

   Jag och Jari tyckte förresten att vi hörde ett egendomligt ljud och gick in i sovrummet där vi upptäckte att lilla sötnosen ligger ju och skrattar i sömnen, så även hon måste haft en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag såg er när ni var ute och gick i stadsparken, vi åkte förbi er då :)



Ja, jag tycker det är kul att scrappa! Har ingen aning om de ska flytta dit faktiskt.. =/

2009-07-18 @ 09:51:23
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: Nadja

Vad kul med en full dag, de är kul att gå på fest men jag agerade ju chaffis som vanligt så de blev väl inte lika roligt för mig som de andra haha :D

2009-07-18 @ 12:21:48
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0