Dagens nyinlärning, Kuriosa i Kejsarens nya stil!

   Jag brukar ha koll på det mesta inom Disney då jag samlar på alla Disney klassiker och då jag har barnasinnet kvar så kollar jag på en hel del disney. Men oftast bara filmerna. Jag brukar ha koll på det mesta inomderas kuriosa om alla filmer de har men detta hade jag missat och tyckte det var rätt kul så det ska jag ha som dagens nya inlärning!

   Från början var det meningen att Sting skulle sjunga alla sångerna, men de tyckte att han var för gammal, och att man borde ta en person som är yngre och mer hipp, så man valde Tom Jones. Det roliga i det hela är att Tom Jones är 11 år äldre än Sting



   Man lär sig något nytt varje dag!

Kommentarer
Postat av: Mthess

Här finns det tjejkläder i massor. Ska stå på backluckeloppis på tisdag och så lägger jag ut märkeskläderna på tradera. Och i september blir det stor loppis i Nyköping. Vad är du intresserad av? Kanske kan plocka ihopp en kasse till dig.

2009-07-13 @ 02:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0