Gravidbilder, v 21 & barnnamn!?

   Mycket pysslande med utseene på bloggen har det blivit det går ju sakta men säkert frammåt. har varit och fikat med Madelojni idag himla trevligt vi fick ju något i munnen iallafall, ordagrant :)

  Är redan i vecka 21, vad tiden går fort och himla livat är det där inne, ett envist monster det där!

   När jag får ordning på allt skall jag roa mig med allt jag tänkt skriva om här, ordna lite nya gravidbilder tänkte jag då det börjar bli dags och kanske några fashionbilder när jag endå håller på för det verkar det vara dåligt om ute på nätet, mode för gravida, dagens outfit och hur magen växer ska jag väl också roa mig med. Letar ideer till de gravidbilder jag vill ta, en gravid kvinna är ju trots allt i mina ögon det vackraste som finns i sig men jag vill ha något annorlunda för att inte alla bilder skall se likadana ut så är det någon som hr ett förslag på så kallade "teman" på dessa bilder så är ni välkomna med ideer.

   Har fått en hel del förslag på flicknamn så som: Tea, Nåva, Yrla och får min sambo som han vill så kommer ju barnet få heta Tilda. Det är ju bara det att jag vill ha med "Kristin" elr liknande i mitt flicknamn efter min moder då jag som sagt heter Kristin och mamma heter Kristina, man skall då också observera att mitt förnamn är Matilda, så man kan ju tro att vi har brist på fantasi eller något annat :)

   Nu något jag vill ha hjälp med POJKNAMN så släng iväg en kommentar med något förslag!

   Nu skall jag till jobbet.

PÖSS!!!

Dagens citat som kom väl till pass idag:
 "Den enda rättvisan vi har här i världen är tiden för alla har vi 24 timmar om dygnet!"
så ta väl hand om den och ta ej tid för någon annan, den är kanske dyrbar!





Mouziee - My littleone´s gone!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

De här namnen hitta jag i almanackan som jag tyckte var fina Leo, Otto, Liam, Oliver, Algot

2009-01-13 @ 12:48:01
URL: http://sofiemedpuff.blogg.se/
Postat av: Madde

Ha! Jag hade oxå tänkt på Oliver :) Men kanske Isak, Anton, Simon, Elton, Elliot, Sean, Sam, Adrian, Linus, Albin, Hampus, Noel, Alvin, Elias, Neo... Nej, nu får du inga mer förslag från min sida ;)

2009-01-13 @ 13:23:04
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com
Postat av: Madde

Elton, Simon, Anton, Sean, Sam, Adrian, Adam, Tristan, Benjamin, Hampus, Albin, Leon, Liam, Noel, Isak, Elias... Nu får du vara nöjd :P

2009-01-14 @ 13:56:46
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0