Fundersam, BRIO & Liverpool

  " Fundersam som få minnet är inte vad det var minns ju inte hur man ändrar alla html koder så man kan ändra stilen på bloggnamnet man har, färger och bilder kan jag läögga in men inte ordna med det, himla typiskt.
Inte det enda jag tänker på dock mycket i tankarna nu,

   Fick en BRIO vagn igår och en stycke bilbarnstol så nu e det dyraste köpet köpt, känns bra, blev bjuden på Akropolis av min odåga här idag bara för han e så go. Lite jobbigt bara att min mage inte var med på det hela, den bara värker och bråkar hela tiden men vad e det man säger en dag i taget sen skall nog det går bra oxå tror jag.

   Liverpool spelade idag, Gerrard är ju en pärla, sista minuten och han skänker ett mål till Torres, tyckte jag var kul att se att även stjärnspelare kan vara så. "

   Ja så här går det när man ska bege sig ut för att handla och sen glömma bort att skriva klart sin blogg, blev ju inte mycket och inte klart heller för den delen för det här skrev jag igår och skulle lägga ut, attans bananer...får la lägga ut den här så länge och sen skriva en ny..hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0