10:30, Försäkringskassan & att göra en bäver!

   Min odåga säger att man läser något nytt varje dag klockan halv elva, igår fick jag lära mig att alla mackar som oftast börjar på Q där kommer n´bensinen ifrån Kuwait så som Q8 och idag fick jag lära mig att man får mer pengar ifrån försäkringskassan än vad man tror då man får för alla dagar och ej de som man är schemalagda på, har aldrig sagt att jag är så värst smart av mig.

   Så nu ska jag och sambon ner och göra en bäver, vad nu detta är vet jag inte ännu men jag ska banne mig ta reda på det och återkomma.

   Min purjobild gjorde succe igår hörde jag iallafall på stackars guldlocks arbetsplats så nu skall jag bara komma på en ny bravad eller en ny utmaning, kankse ska ta och skriva om allt tokigt man har gjort i sitt liv när jag kommer hem sen. Intern humor är bra!

PÖSS!!!




"Hellre en bäver i handen än tio i skogen"

Kommentarer
Postat av: Annaás

mer bilder på Tyra...världens bästa barn enilgt moi!!!

2009-01-16 @ 14:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0