Utmaningen..

...Jag måste ju anta utmaningen 6e bilden som min vän Madelojni så fint utlyste. Nu är bara problemet att jag har alldelles för många mappar med bilder så jag hade lite svårt att veta hur jag skulle göra men har nu här två alternativ.

1a är minmapp med alla de andra miljaredrs mappar i, 6e mappen med bilder i, 6e mappen i den och sedan sjätte bilden... Mina små odjut och jag.



2a alternativet är min privata mapp med bilder, 6 meppan i den och så 6e bilden, den är ifrån Hallstahammarträffen förra året i en kall fors.


Kommentarer
Postat av: Madde

Åh, vilken snygg "baddärkt" (har glöm ordet som används för dessa badräkt-bikinisar) ;)

2009-02-11 @ 19:56:03
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0