Senaste veckan, bröllop, dop och kryssning!

                               

   Man hinner med mycket på en helg om man bara vill. Lördags var det Bröllop som sagt i Ludvika mellan Madeleine och hennes Henrik, ett vackert par det där. Sen bar det av hemmåt på dop med min sambos kusins dotter och på eftermiddagen så åkte jag och J iväg på en kryssning till Åbo. Och nu har jag äntligen tagit baken ur vagnen för att lägga ut lite bilder som jag skrivit att jag SKA lägga ut, jag sa ingenting om att jag skulle vara snabb på den fronten : )

                                                            

  Lilla Ellen blir döpt, med på bild e såklart pappa Michel och mamma Milla till höger och Ellens gudföräldrar som är syster till fadern, Carolin med sin sambo Micke till vänster. Tyvärr blev det inte mycket bra bilder på kryssningen om man inte vill sätta ut en bild på en vinglande J men jag tror jag e snäll och står över det hur söt han än må vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0