Nyvaken, mätt & uttråkad!

   Det är ungefär hur man kan beskriva min morgon, ska till jobbet klockan 17 och jag vet inte om det är speciellt spännande om jag skall vara ärlig.

   Monstret tycker om att hålla mig vaken på nätterna, är så skönt att ligga i nya sängen men att det skall sparkas så förbenat när man ska sova är ingen höjdare. Och nej vi vet ej vad det är för kön på monstret i magen jag bara kallar henne för "hon" eller monstret och om det är riktigt illa så har hon fått heta mitt lilla virus.

   Andra kallar henne för bullen, förmodligen för man jobbar på en brödfabrik, haha.Jari har inget namn än förutom bäbisen kanske. Just nu värker mest "skelettet" kan inte beskriva det på annat sätt mellan höfterna så ryggen gör ont heeela tiden, vikten är kvar på 4 kg men det kommer väl. Har inte direkt fått något sug efter något men nu efter kryssningen så har det ju blivit en del godis vill jag lova.

   Lite kul, fick förfrågan om jag har tappat mitt hår eller mina tänder här precis, första gången jag hört någon tappa sina tänder när de blir gravida men det hände tydligen min kompis moder så.

   Nej ut i solen sen iväg te slaveriet.




PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0