Min lillasyster fyller 16 år idag!

   Och eftersom jag inte har den lilla damens fungerade telefonnummer så lägger jag ut ett inlägg på bloggen och grattar henne så hon inte tror att jag glömt bort henne!

   GRATTIS MLI   , hoppas du får en dag fylld med kärlek och fina gåvor, skänker dig massor av kärlek här hemifrån Sverige, lillasystrar med mor bor nämligen långt uppe i Norge men kärlek kan färdas långt.

   Jari hälsar här också, nu skall vi göra oss kara för en liten minisemester, en kryssning te Finland en sväng. Har precis varit på Ellens dop som är Milla och Michelles dotter, Jaris kusin och igår fick jag äran att deltaga på bröllop uppe i Ludvika när min kompis Madde gifte sig. Ska lägga ut lite bilder ifrån helgen när jag kommer hem för nu skall jag packa här.

Kommentarer
Postat av: mli!

aaaw, TACK!

jag älskar dig

2009-02-16 @ 21:11:22
URL: http://emeliehedberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0