"Fortsättning på dag 89"

   Kom precis på att det finns ju cd-växlare så varför kan man inte ta och köpa hem en dvd-växlare, tänk vad livet skulle vara bekvämt då. Bara slänga in ett par filmer och bädda upp i soffan då har jag en dag planerad iallafall. Nu är det ju bara som så att vi äger ungefär 600 dvd filmer och en annan har ju sett allihoppa så jag måste ju inhandla en hel del nytt om detta skulle vara en ide att köpa.

   Annars så kan man få dagen att gå genom att sitta vid datorn men det är ingen större höjdare att få sitta upp hela tiden så mitt nästa projekt är nog att införskaffa mig en bärbar dator till mitt förfogande då kan jag ha min lilla hörna i vardagsrummet, redigera mina bilder och komma på lite mera intressanta saker att skriva i min blogg om.

   Det var ideerna för idag nu ska vi ha filmkväll här med lite chips och annat gott för vi har fått alldelels för lite tid med varandra. Jag och Jari har mest gått runt och varit oroliga över barnet i ett par dagar, funderat på vad som kommer hända och inte haft något lugn i kroppen men det ska vi se till att ändra nu.

   Imorn kommer Mijo min galne pollack, elr ja just ja han var ju halvkroat också vilket jag så fint fick veta genom min sambo, så går det när man tror man känner människor, har känt Mijo i 10 år nu och det visste jag ej om honom sen träffar han J och avslöjar alla fina detaljer som jag ej vet något om, nej stryk ska han ha!



PÖSS!!!

Kommentarer
Postat av: Mijo

Frågar man inget får man ingenting veta!kram

2009-03-03 @ 20:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0