"Dag 89"

   Vad gör man när man bara får ligga på sofflocket och tråka, jo man läser böcker jag har på 24 timmar snart läst ut min första bok jag skrev om igår, en bok på en dag hur skall detta sluta måste komma på något mer givande som får tiden att gå. Får ju ha min sambo hemma hela dagen så det är rätt skönt, känns om vi inte hunnit prata och tagit det lugnt sedan jag åkte in på sjukhuset men nuså.

   Imorgon hoppas jag få besök av mijo under hela dagen det skulle vara mysigt alldelels för länge sen vi sågs.

   Har dock övertalat min sambo att vi ska åka en liten liten sväng idag, jag har ju honom med så då ska det gå bra tror jag nog, ska släpa mig ut i bilen och ta en runda för att hälsa på Sarah och vår gamla katt thories, det är något litet djut jag saknar just nu för hon skulle vara det perfekta sällskapet när man bara ligger ner hela tiden. En sådan där pratglad liten jättesöt och sällskaplig katt som gör allt för att man skall känna sig uppskattad, det är något djut jag saknat så vi får hoppas att jag inte blir allt för blödig när jag får se henne en stund idag.

   Läst 48 kapitel ur boken "Sängläge" en bra bok men är lite besviken över att jag ej får några förslag och ideer vad man kan fördriva tiden med i den.

   Har även gått igenom mina papper ifrån sjukhuset, vår bäbis väger bara 850 gram vilket är väldigt lite vid denna tidpunkten men ingen fara, monstret är inte i riskzonen om man säger så och de tror att vikten kommer att öka, ja självklart nu man inte gör annat än att äta när man är uttråkad.

   Hjärtljudet såg bra ut, har fått bilder ifrån ultraljudet som visar hjärtslagen samt bild på livmodern så jag kan se själv att det blivit bättre genom vila, känns skönt.





   Nej, nu ska jag återgå till min bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0