Bröllop, dop & kryssning!

   Här har man hunnit med mycket en helg, var som sagt på bröllop i Ludvika i lördags, ska roa mig med att lägga ut lite bilder imorgon för jag har precis kommit hem ifrån jobbet och är helt slut, räknade ut idag hur mycket jag lyftit på jobbet. Kom upp till 9060 kg på 5 timmar!!! Suck vad skönt sängen lockar.

   Det blev dop i söndags också, himla roligt att vi blev bjudna på Jaris kusins barndop. Lilla Ellen sa inte ett ljud när de h'ällde vatten över pannan på henne hon bara hängde där och undrade väl mest vad prästen höll på med. Hon är himla söt med sin söta kalufs hon skaffat sig. Får besök imorn vid lunch av hela den familjen, ska bli mysigt att själv stå där i sommar med en liten knodd och kunna hålla dom sällskap : )

   Därefter, närmare bestämt 16:35 begav vi oss till Sthlm för att åka med Amorella till Åbo. Himla mysigt, bjöd odågan min på all sprit i baren och hade himla skoj. Tyckte vi fick en fin kommentar när vi skulle äta mat och servitrisen undrade om även jag ville ha en appertif. Sjölvklart tackade jag nej och sa att jag är gravid så det är nog en dum idé, fick då till svar med en liten finsk brytning "Jaha, jag som bara trodde du var tjock.." haha, tyckte jag var rätt roligt faktiskt.

   Sådär då har jag hunnit skriva en kortis idag vad som begav sig till helgem, på återseende imorgon för nu ska jag kolla in Jaris nya spel sen bär det av till sovrummet för att spela Sega Mega Drive, inget annat vet nog vad ni tänkte där era löss..



"Var er själva, alla andra är redan upptagna!

PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0