Årets mest saknade fick sin Oscar!



   Jag har alltid varit ett stort fan av Heath´s filmer och när han gick bort här förra året så fick jag för första gången tårar i ögonen och trodde inte det var sant när min sambo hörde av sig på natten och sa att han var död. Må jag vara blödig men när jag endast har haft en skådespelare i hela livet som jag uppskattat att se på bio så pass mycket och han går bort när jag tror att han har så mycket att ge så finner jag inga ord.

   När jag däremot såg The dark knight så ansåg jag att det fanns ingen annan som skulle passa som den rollen han gör, det finns bara en Joker. Så jag tycker det inte är mer än rätt att han fick en Oscar för den prestationen ett fint sätt att bli hedrad på! Den första sen 1977 att få en postumt Oscar.

   Den första filmen jag såg med Heath var 10 orsaker att hata dig och den har jag sett ett flertal gånger efter det och det kommer fortfarande vara en av mina favoritfilmer hur tjejjig den än må vara.

   Så idag vaknade jag glad av denna vetskap och kommer att le hela dagen för den skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0