Trendiga små julklappspaket ;)

   Idag har det varit fullt hus, först en fotosession med gravida lilla Natta och det var så kul, skall sätta mig och gå igenom bilderna imorgon för jag hinner ej idag sen måste jag retuschera klart Adrian innan jag får gemig på dom men det gör inget för Natta kommer ej få bildena förens hon föder barn då jag skall göra en liten kul grej av dom och klippa ihop bilder på hennes mage och den lilla knodden som kommer ut.

   Och på det så blev jag uppbokad på en fotosession i januari på en till gravidfotografering, vad roligt detta är :) Då vet jag att jag gör något rätt.

   Har även varit nere på stan en sväng och gett mig själv en julklapp, det blev en pennkjol som skall invigas på julafton. Och lite annat smått och gott bland annat en *censur* till julklappsbytet som vi skall ha imorgon när alla mammor kommer över ifrån föräldrargruppen. Då får vi också veta hur stor vår lilla tjej är för jag ska till BVC innan :)

    Såhär går det när Kristin får till sin julstämning med sin julgran och julklapparan under den, några av dom iallafall. Inte bara innehållet som skall vara fint ju!



Kommentarer
Postat av: Nadja

Kul att fotograferingen gått så bra, är himla nyfiken =)

2009-12-21 @ 23:05:21
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Ellinor

men åååh jag vill ju se på min underbara kusin.

Jag längtar så jag döör.

Du kan väll skicka någon previev till mig på min mail.

Jag lovar ska inte visa henne=)

Jag vill bara se hur hon ser ut nu och hur hon vart på korten=)

2009-12-21 @ 23:27:01
URL: http://ladye.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Så fint du slagit in paketen. :)

2009-12-21 @ 23:43:24
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0