Sömnig morgon.

   Vi blev väckta kockan 3 inatt för då ville inte tösen sova som hon skulle så det var bara att bära in henne till vår säng efter en tids försök att få henne att somna om. Sen vaknade hon var och varannan timme hela tiden så jag höll på att bli tokig, är lite trött nu kan jag lova. Så nu sitter jag här och kikar på monstret som för ett väldans liv i sin gåstol när hon tuggar på alla delar som hör till. Själv har jag precis ätit frukost och är fit for fight för dagen.

   Ikväll kommer Frida på besök, känner mig privilegiad då det är hennes "lediga" dag och den vill hon spendera med mig, skoj! Ska försöka retuschera lite olika stilar idag igen får vi se vad som blir bra och inte.

   Man lär sg inget om man inte misslyckas någon gång!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Man blir bra trött av sådana nätter, vår tös ville inte somna först vid midnatt hehe

2009-12-01 @ 14:58:32
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0