Pustar ut till Dynamo Kiev - Barca!

   Fullt ös idag, IGEN! Skulle iväg till BVC men så blidde det ej vilket inte gjorde någonting då jag planerade min föräldrarpenning samt donade med semster som ska lämnas in för januari. Sen kom Jari hem och vi åkte iväg lika fort! Hämtade hem mina hyllor som jag väntat ett halvår på att få samt en hel drös med ljus ifrån Party Lite så nu ni som beställt, bara att komma och hämta!

   Sen när jag kommit hem hann jag kolla mitt änglaspel i fem minuter innan det bar av igen, då skulle jag ner på stan och träffa Karin som jag ej sett på ett år. Hon är utbildad grafiker och vi ska nog komma på en rolig session i studion hon och jag!

   Sen hann jag hem i en halvtimme för att sean rusa ner till fotolokalen för att gå på medlemsmöte. Kan ju lugnt säga att jag drar ner medelåldern där. De hade en tjej som föreläste som frilansar som fotograf idag och nu är jag på hugget och húr sugn som hellst på att få fota. Fick tips om att skaffa mig visitkort, vi får se hur det blir med den saken. 

   Så nu har jag hunnit komma hem fundera en hel del på det där, gå igenom alla ljus och ätit en Subway som älskade Jari köpt till mig.

   MUMS!!!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Snacka om fart och fläng! Men kul låter det =)

2009-12-09 @ 23:23:08
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nu är det ju inomhusporträtt som jag gillar, och då behövs mer än reflexskärm och blixt ;-). Fast det är kul att fota ute också, men nej, jag tycker ändå det är roligare med inomhusfotografering.



Jag har inte hållt på speciellt länge, två år kanske. Du då?



Det är så himla svårt att hinna. Jag skulle vilja gå en kurs eller dyligt och ha tid att lära mig. Nu hinner jag knappast ens rigga blixten här hemma innan någon av barnen välter den. Hoho.

2009-12-10 @ 10:32:04
URL: http://hannasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0