Idag - Fotodag!

   Idag är dagen <d, dagen då jag ställs lite på prov och skall fota ett annat barn i studio än min dotter. Det kan bli intressant. Har många ideer och hoppas på glada bebisar idag. Sitter och dricker en kopp te och funderar på hur i hela friden jag skall få med allt ut i bilen, får nog springa två ggr. Upptäckte precis nyss att jag har en handduk här hemma det står "Moa" på som jag nog ska ta med för det är ju tösen jag ska fota idag, nog Malin som glömt på förra mamma träffen. Attans då.

   Nej nu ska jag sätta på Thilda lite tomtekläder så jag fåt iallafall ett julkort på henne :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hoppas de går bra idag =)

2009-12-07 @ 11:18:09
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Malin

TACK för idag vännen! Det var jättekul. Och det gick ju bra trots att tjejerna blev både trötta och hungriga.. ;) Hoppas vi kan ses i morgon, ni får gärna komma hit och fika! :)



KRAM

2009-12-07 @ 14:44:44
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0