HON ÄTER!...

48e634114adf4cbd15d38ca6a41f08ce.png

Kolla varifrån!

HON ÄTER! Min 8 månaders lilla tös äter pure en hel portion matpure något hon inte gjort på 2 månader! Hon har totalvägrat att äta all matpure vi kommit över vilken sort jag och Jari än testat men idag fick hon morot, potatis och majs från 4 månader dock men hon äter ju iallafall. Hoppas det håller i sig är ju farmor och farfar som matar damen så jag hoppas jag kan ge henne detsamma imorgon och hon är lika matglad. Underbara unge :) igår tog hon sig fram på mage och idag äter hon. Vilken julklapp, haha.


Kommentarer
Postat av: Denice- Hampus mamma

jaaha! jag minns när Hampus lärde sig det.. Han höll på nonstop i en vecka :P

2009-12-28 @ 20:06:10
URL: http://deniicen.blogg.se/
Postat av: Nadja

Åh så skoj!!



Vi åker nog hem den femte typ.. Något åt de hållet hihi

2009-12-28 @ 21:53:24
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Duktiga tjejen. Hoppas hon fortsätter att vilja äta. :) Så kul att hon börjat åla så ni har fullt upp där hemma. Vi tog bort granen på juldagen då Adrian skulle dit och dra hela tiden så orkade inte ha kvar den. Tyvär måste vi ha sladdarna kvar i urtagen här hemma, de är mycket spännande och goda tydligen! haha



Ja tycker oxå att det känns tråkigt att man inte ses nu. Vi får kanske försöka få ihop någon liten träff för de som kan och är hemma nästa vecka?

2009-12-28 @ 21:57:42
URL: http://jacqueline87.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0