Här har...

57556e03d27e2cf53b00b05c837542e9.png

Kolla varifrån!

Här har vi damen som inte håller sig till den platsen man lägger henne på. Hon har börjat stå på knäna och "jucka" fram och tillbaka med världens leende :) mysigt att få vara med henne idag då jag har sådan tandvärk att jag inte vet vart jag ska ta vägen ibland. Det går inte fort att äta kan jag lova. Så inte mycket data idag då jag bara vill gå och lägga mig. Ska lägga tjejen sen kolla på Jari när har spelar ENCHARTED himla roligt spel att kolla på. Ett äventyr där du jagar skatter. Lite som i filmen NATIONAL TREASURE med Nicolas Cage. Underhållande är det iallafall, bra grafik, mycket humor och bra handling! Pöss på er ALLA!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill ju se klänningen du fyndade idag! :)

2009-12-26 @ 22:01:49
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0