Foto i studion idag!

   Sitter och förberedermig mentalt för en session i studion idag ;) Thilda leker på golvet för fullt här, hon ålar sig bakåt, lite baåtvänd min bebis tror jag. Har lite ideèr tlls idag vi får se hur bra de blir. Måste packa in allt i bilen plus få med mig Thilda också det är inte det lätaste, haha. Lilla busråttan där.

   Det ska bli kuloch se hur det går för Thilda idag då hon vaknade halv sex imorse och vägrade somna om så jag är en trött fotograf idag men det ska noggå bra. Men hon sov här sen till tio vilket innebär att hon har sovtid klockan 12, inte bra! Får ta ner vagnen och hoppas hon sover i 20 minuter så jag kan få till några bilder på henne med. Måste ju skicka in mina tavlor idag!

   Sen i eftermiddag kommer Frida och slänger av man och barn så de får umgås med min man och barn för vi ska åka och handla mat till kvällen, Ska ha glöggkväll/spelkväll idag. Det är nice :)

   Nej in i duschen!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Låter som in kommer ha en riktig myskväll! Hoppas fotograferingen går bra kram

2009-12-11 @ 13:45:24
URL: http://sweetladsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0