Första fotosessionen i studio - Första bilden


   Thilda fyller hela 7 måander idag! Det firar vi ju med att ta en session i studio på lilltösen. Det är nog något av de roligaste jag varit med om och mer vill jag fota! Så mer bokningar av studion lär det bli. Har ej hunnit väga eller mäta henne så jag vet ej hur stor hon blivit men det tar vi nästa vecka, så länge så får ni förhoppningsvis njuta av denna lilla bild på damen.

   Retuscherad och klar, hoppas jag gjort något bra i min passion för foto.

   Ps, Ann louise om man förstora upp "före" bilden här nedanför så tror jag verkligen inte du skulle tyckt likadant då jag retuscherat bort en spya ifrån klänningen på damen, förstärkt hennes kläder och tagit bort en hel del damm och fibrer som sitter i hennes body, samt att bakgrunden var knögglig men det är bort retuscherat ;) Ds





Kommentarer
Postat av: Malin

Du är så diktig! :)

Hoppas vi kan hitta en tid som passar nästa vecka, det skulle vara superkul!!

Kram

2009-12-03 @ 17:54:56
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: Tompa

HAHAHA...vad söt hon är. :) Fina bilder. Du har ju lyckats riktigt bra i studion. ;)



Mvh,

Tompa

2009-12-04 @ 01:10:47
URL: http://thomasphotography.blogg.se/
Postat av: Moster Poster

Herreguuu... vad sööööööt hon är!!!!

Pöss..:)

2009-12-05 @ 21:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0