En liten lista

VAD HETER DU: Kristin
VAD VAR DET SENASTE DU SA: JAAA!!!
TILL VEM DÅ: Till Jari när jag la Thilda då han ej hörde vad jag sa då hon skrek :)
VAD BEHÖVER DU MEST JUST NU: Vila
ÄR DU SEXUELLT FRUSTRERAD: Yes
ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: JA!
HUR RAGGAR DU: Vad ska det vara bra till!
VAD HAR DU GJORT IDAG: Varit på BVC, städat, fått besök av alla mammor med små bebisar som precis gått hem här och vi har haft julklappsbyte, thilda fick en blinkande tandborset :) Det enda barnet som ej har tänder ännu, haha.
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Fick en ny dammsugare för ett par dagar sen
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Familjemys
DIN STÖRSTA TALANG: Min dolda talang är väl allt jag kan om disney annars mitt fotande kanske, posera kan man jue :)
VAD HAR DU PÅ VÄGGARNA: Bilder på Thilda och trämasker samt tavlor då såklart!
ÄR DU SVÅRFLÖRTAD: Jag märker aldrig om någon flirtar med mig men sambon fick mig på fall på 5 minuter så..
HUR MÅNGA PÅ DIN KOMPISLISTA HAR DU HÅNGLAT MED: På min msn, blev påhoppad av Martina för nått år sen, haha.
HAR DU NÅGON ANNANS GREJER HOS DIG: Yes lite av min syster mammagrejer
ÅRETS HÄNDELSE: THILDA kom till världen den 3 MAJ SÅKLART!
SENASTE LÅT DU HÖRDE:Jingle Bells
VEM VET MEST OM DIG: jag själv! Instämmer med Ellinor här :)
VAD HAR DU I DITT FÖNSTER: I vardagsrummet är det julstjärnor
VAD GÖR DU PÅ FREDAG: Myser med mina små hjärtan efter allt julstök
MINNS DU DIN FÖRSTA STORA KÄRLEK: Kommer aldrig att glömma!
VAD HETER/SKA DINA BARN HETA: Thilda om det kommer en liten son sen så blir det nog Ville!
HUR MÅNGA TIMMAR HAR DU SOVIT INATT: 8 rena lyxet
HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I DIN SÄNG: 2 och om man räknar Jaris blir det 8
VEM DRÖMDE DU OM SENAST: Haha att jag var en jagad spion som spöade alla med mitt karate sjossan :)
VEM VAR DU KÄR I SENAST: Min dotter och sambo är mitt allt!
FAVORITFILM: Skönheten & Odjuret

Sen utmanar jag Sofie, Moder Malin, Moder Nadja och Moder Jacqueline, har man inget liv så kan man få göra listor..haha..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0