Armband - Årets julklapp till mig själv!

   Jag brukar alltid ge mig själv något i julklapp och detta år var det faktiskt något jag gjorde helt själv, nämligen ett armband. Upptäckte att det var billigare att få göra ett till mig själv än att köpa ett och jag tyckte dessutom detta blev bättre än de jag ville ha ifrån butiken. Så nu ska jag börja göra smycken och ge bort i present tror jag för jag är nöjd med detta vad tycker ni?!

   Idag har vi varit helt slut här hemma och bara tagit en lugn dag för oss själva Jari och jag, det kan beövas ibland. Nu ligger lilltösen och älskade sambon och vilar lite så jag ska passa på att data lite medans jag hinner sen ska allt överflödiga julgodis tas fram så jag kan ha det när jag tittar på "The burning box" Ronny och Ragge, Snutarna och Finkel och vad de nu heter. Roliga är dom iallafall. Någon som vill ha godis? Vi har nog ett par kilo över här ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0