Uppe med tuppen!

   Det är ju något man inte har för vana men nu efter J´s semester kanske man skall börja så man får något gjort om dagarna. Vi skall till BVC och väga lillfröken som är nybadad här. Hade lite flyt imorse när jag upptäckte att jag missat att sätta på babymonitorn i vårat sovrum men jag hörde henne ändå vid klockan 5 när hon ville ha mat. Sen har ju jag mitt klantarsel glömt hennes nappflaska hos Frida igår skall redan dit idag och hämta mina örhängen jag såklart glömt. Tur att man har backup hemma iallafallså tösen får äta som hon ska. Och nu är monstret inte nöjd här trots att hon ätit massor så jag får väl gå och göra ännu mer för att sedan roa mig med att äta gröt till frukost, JIPPIE!

   Sen håller vi tummarna för att jag vinner lite tävlöingar idag i födelsedagspresent skulle inte sitta helt fel!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Vi kollade på Sony med men dom kändes så plastiga, sen gillade vi inte att bildstabilisatorn sitter i huset heller.. fick faktiskt en bra visning om varför dom lägger stabilisatorn i objektivet, då säljaren tog en penna och la den mellan tummen och pekfingret och skakade då på den och då ser man att den rör sig allra mest längst ut på pennan och de är samma grej med optiken de skakar mest längst ut därför har canon och nikon valt att ändra på detta och satt motorn i objektiven istället vilket gör de hela mycket dyrare eftersom de måste vara en motor i varje objektiv numer men de viktigaste tycker jag är hur kameran känns i handen då alla systemkameror är typ lika bra =)

2009-08-12 @ 12:21:38
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vinna lite tävligar i födelsedagspresent, fyller du år? eller e det jag som inte fattar...?

Grattis i så fall :)

2009-08-12 @ 19:00:19
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0