Sovmorgon...IGEN!

   Åh vad skönt, tösen sov till 8 idag igen det är tredje gången hon lyckas med det är så underbart och nu håller hon på att somna igen, ska passa på att äta frukost här och sätta mig i soffan. idag har jag både orkat och hunnit lagt ut hela 10 tävlingar och känner mig rätt nöjd.

   Ska beställa nya möbler till henne idag och sen ta lite busbilder på henne sen så får vi se om de kankse dyker upp här beroende på hur bra de blir samt om jag hinner retuschera dom.

   Ska bege mig fort härifrån sen och se om jag kan finna lite tyg till hennes himmelsäng sen så kankse jag kan sätta upp den idag och få lite mer ordning här i hennes rum. Sen har jag min klant tappat bort dosan till banken så det är ju inte så lätt att betala räkningar men det skall vi nog få bukt med till slut!

Nej trevlig spis på er!!!

Kommentarer
Postat av: Bigsis

Vadå ska man betala sina räkningar......

2009-08-27 @ 15:45:07
Postat av: Malin

Du får lägga ut bilder på alla fina prylar sen :)

2009-08-27 @ 16:02:07
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv; Oj! Vad avancerat! Vilket program använder du??

2009-08-28 @ 15:21:27
URL: http://emmqsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0