Sen lunch på stan med sovande liten tös!




   Det blev det idag och jag är så glad för lilla Thilda sov hela tiden, det är något som inte brukar inträffa.
 
   Det är himla livat där nere nu men det kan ju bero på att det är Å-festen. Förstår faktiskt inte varför det skall "firas" en hel vecka. Det är ju endå bara en massa karuseller, öltält och en massa människor som då anser att det är en ursäkt för att dricka hela veckan. Sen fyller man ju år nästa vecka och då har jag ingen lust att vandra ner på stan som jag egentligen hade tänkt när det är så livat på kvällarna. På dagen går an det är lite mysig avkoppling att ha det livat bara det inte håller i sig allt för länge ;)

  Ps, nå vilka är ni som kikar in här emellanåt? Missat inlägget så klicka bara HÄR! Ds

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag kan göra dig glad och säga att det blir ingen resa för våran del. Bassen ficvk inte ledigt:( Så ja vill du åka med mig så gör vi det:) Hihihihihi

2009-08-08 @ 22:29:24
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Hej gumman! Hur har ni det i värmen? Stora kramar

2009-08-09 @ 11:12:07
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0