Puredags för Thilda 4 månader!

Nuså var det provsmakning för pure för damen då jag inte ammar, lite roligt tycker jag att för ett par år sedan så sa dom att man kunde ge pure till barnen när de var 3 månader och idag vill de att man ger dom när de är 6 månader för de vill att man ska amma eller snarare de menar på att mjölken räcker som föda tills dom är 6 månader men då jag ej har någon får hon smaka pure, det finns ju trots allt provsmak i butik ifrån 4 månader så.

   Hon blev lite trött mitt i allt men gott var det, tror det är mer mättande för hnne nu när hon äter mer sällan och mer istället. Hon har hunnit med både pure, ett bad, lite krypning samt en hel del skratt när hon var ute och "flög" med mamma idag som har hållt på i 4 timmar att sy spjälsängsskydd och himmelsäng. och imorgon skall himmelsängen upp och gamla sängen ut, så är det bara!



  

 


 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi, Moa har också fått smakisar idag. Hon gapade, smackade och var nöjd :) Fruktmos med ris var tydligen en höjdare ;)



Fick brev om återträffen idag, ser också fram emot den. Jag kommer dock gå själv då mannen jobbar.

2009-08-31 @ 20:50:08
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0