Näej vet ni vad!

   Det var ju inte en kotte som var intresserad av min tävling så den plockar vi bort istället. Känner mig rätt värdelös faktiskt om jag skall vara ärlig men någon skall väl vara det också :)

   Nu har jag lagt stumpan och varit med i lite tävlingar, vann ju faktiskt ett par örhängen här om dagen så man skall inte klaga. Sen har jag fyllt år på det och fått en massa skoj. Nu är jag helinne i att kolla runt på nätet vad jag skall köpa till Thildas lilla rum, har så mycket ideèr :) Men nu ska vi glo på film här så jag har lite fler filmrecensioner att lägga ut, har en hel drös jag egentligen borde skriva om. ser alldelels för mycket på film.

   Har en jätte söt film av Thilda idag när hon bluddrar på som bara den, hon är så söt min lilla ängel!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

sötaste tjejen:)

2009-08-18 @ 08:15:44
Postat av: Niffert

Det är nog ingen som tycker du gör dåliga headers, men det kanske inte är så många som bloggar?

2009-08-18 @ 12:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0