Kan inte sova men donar med ny tävling!

   Har ju tänkt länge på att anordna en egen tävling där man kan vinna en ny header till sin bloggsida. Är mest nyfiken på hur många som skule nappa på idèn vi får la e. Skall även när jag nått ett visst antal besökare anordna en tävling där jag tänkte lotta ut ett av mina oanvända prematurkläder om det nu är någon som skulle vilja vinna det vi får la se!

   Kan ej sova så passar på att retuschera litegranna och roa mig med tävlingar, skall städa lite här hemma också men vill ej väcka familjen så jag tar det sen. Lillan ligger ju här bredvid och sover så sött och jag tror hennes far gör likaså fast i vårt sovrum.

   Idag kommer familjen över på födelsedagsfika ska bli mysigt att få träffa Thildas små odågor till kusiner och klämma lite på syster stora mage hon ska ju ha snart hon med, får se om hon får en tös till ;)

   Har inte orkat blogga något alls i helgen har varit så mycket, hade middag igår med Jari vi skulle egentligen gå ut men han är sjuk igen stackaren, har varit hos vårdcentralen 3 ggr den här veckan önskar verkligen att jag kunde göra något. Nej ska man plocka ut disken nu och ordna sina naglar kanske...

PÖSS!!!

Kommentarer
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Är du inte klok?? Jag kan inte göra mig bra på bilder;) så det går bort. Skulle dock va skoj att bli sminkad och stylad någon gång. Men ska gå ner typ 15kg innan jag kan göra nåt sånt. JO jag såg att jag fick en kram. Jag blev så glad;)

Tror att jag har frågat förut, men du tog några kort på mig och Oliwer på Tyras namnfest, hemms hos Anna i stan. Lust att maila dem? Om du har dem kvar. Kramar

2009-08-16 @ 09:31:17
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Nadja

Shit va du är uppe tidigt! =))

2009-08-16 @ 13:33:49
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0