Första mammaledighetsdagen.

   Nu har Jari åkt till jobbet och börjat med slaveriet för nu är semestern slut. Trist, mysigt att vara hemma med Thilda själv ibland såklart men nu saknar jag ju Jari istället. Det som är ännu tråkigare är att han jobbar eftermiddag så vi ses inte förens klockan halv 12 inatt. Så vad i hela världen skall jag roa mig medidag då tro!?

   Har redan fått fint besök av Natta som kom över en sväng och snackade strunt samt gav mig en tidig födelsedagspresent. Tyckte dessa var väldigt söta!



   Imorgon bär det av till Frida då ska det tonas och klippas så man ser någorlunda proper ut till födelsedagen här på torsdag. Nej nu ska jag underhålla tösen.

PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0