En utekväll, den första på ett år!



Frida öppnade upp kvällen med sin tävlingsinstinkt och jag fular mig med min Elvisläpp!



Värdinnan fick till och med pisk av Frida men kul var det när man fick lyssna på deras skönsång när de sjöng som mössen i Akungen och när stackars Frida fick ta kören i Lejonkungen, ett vrålande mammasei mammasai liknande körsång. Detta slutadei asgarv för min del och en bula i bakhuvudet när jag skallade fönsterkarmen!



Är det så här man ser ut efter en utekväll eller är det så vi ser ut när vi är som snyggast inför utekvällen?! :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Ser ut som att ni har haft superskoj :D

2009-08-23 @ 14:34:44
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0