Dagen i bilder!



Det började med en nyfiken katt som undersökte en sovandes Thilda i spjälsängen..



...sen kom mormor på besök i staden vi hade en fin pratstund innan jag släppte av henne på bussen och rusade vidare till Sköldinge..

 

Var och hälsade på Katrine och hennes familj, Katrine som jag ej sett på typ 10 år, jätte skoj det måste vi göra om. Detta är då lilla Erik..



..och här har vi lillasyster..



..när jag endå var i krokarna passade jag på att svänga förbi pappa och vovsingen, var ju tvungen att utsätta pappa för min kameraterror :)

Man kan ju hoppas att jag medverkat i så pass mycket sessioner själv att jag åtminstonde lärt mig lite om foto iallafall och fått till några bra bilder när jag lägger upp dom här..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0