Påsk utan memma och massor av nakenhet!

En bild säger mer än tusen ord och det är ju himla tydligt det när man får ett samtal över att man har alldeles för halvnakna bilder ute på bloggen, poserar framför en bar fylld med sprit och de vet minsann vad det är som ligger och vibrerar i översta lådan.

   "Tyvärr måste jag då till mitt försvar säga att det enda som är halvnaket på min bild med snickarbyxorna är ju då mina stackars små fötter sen kan ju inte jag rå för att män tror att enda gången fötter skall vara nakna är när de ska duscha då de verkar tro att det är okey att ha strumpor till och med i sänghalmen.

   På tal om poseringen framför spriten så är ju odågan som ringde bara avundsjuk för min enorma samling men han skall inte klaga som sitter där borta och dricker vittvin.

   Och till sist det enda som vibrerar i översta lådan är väl underredet som praktiskt taget lossnar när man skall dra ut lådan och leta igenom filmsamlingen på 700 filmer, man har enda aldrig något att se på när man väl är där och gräver."

   Undrar om hela disskusionen om dessa hemskheter startade tack vare min inledningsreplik i samtalet "Gördis erotiska porrstudio.." den kan få de drygaste små filurer här i världen att tappa hakan har jag märkt men det är en klassiker!

   Nej du Basse stryk ska du ha din lilla flodlo, jo jag ändrade där nu denna gång. Vi får dricka java antingen när monstret är ute eller när ni har vägarna förbi här men java skall det bli!

   Ingen MEMMA till finska folket i år då de är slut hos leverantörerna, lider verkligen med min sambo. Eller ja lider och lider är kanske fel ordval då jag inte är det minsta förtjust i memma men lite synd är det om stackaren.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fy fan vad du är bra! din humor är total:) .....och det va faktiskt VITT VIN hälsar Bassen:) och vägarna förbi kan vi ha vilken dag som bara passar er bäst.

2009-04-10 @ 21:09:44
URL: http://finafrun.blogg.se/
Postat av: sara

det finns memma på Ica i flen! Det kanske är fel sort..jag är inte så insatt i memma-världen..men det finns i alla fall! :)

2009-04-11 @ 11:20:15
URL: http://supersnaellasilversara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0