Nyvaken med orolig sömn.

   Drömmer konstiga drömmar om Steven Gerrard i Liverpool, jakt efter hus och oro för morgon dagen då jag drömmer om kejsarsnitt och att allting inte kommer att vara bra. Det gör ju magen kugnare. Avskyr drömmar ibland. Skall inte tyda mina drömmar idag då det säkert är något negativt som man kan läsa i det hela, nej jag är inte något negativ bara nervös!

   Springer runt som ett ufo här på mogonen då jag färgar ögonbrynen medans J ordnar frukost. Korv med bröd, en frukost för mästare ;)

    Såg en ny och större bild på Nadjas söta lilla dotter nu som föddes i fredags, Angelina, nu längtar jag verkligen efter mitt egna lilla monster. Bara att få hålla om och veta att allt är bra. Men jag skall få vänta enda tills imorgon eftermiddag innan jag får veta någonting. Vill bara gå upp på morgonen och få läkarbesöket avklarat så jag vet vad som händer och gäller för oss och den lilla knodden.

    Nej ska söka lite extra kärlek hos J idag tror jag behöver det om han kan slita sig ifrån Formel 1 här till frukosten vill säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0