Nu kan bebisen komma! Vaggan står redo.

   För nu har jag handlat allt som skall handlas, känns så skönt så. J skulle ju köpa en baysitter, sen om han skulle köpa den nu eller sen det var en annan fråga. Men när vi väl var på babyproffsen så fann han en "vagga "/ "gunga "och eftersom han hört att de flesta brukar vagga bebisen i just babysittern så tyckte han det var ett bra köp. plus att han velat haft en vagga ifrån allra första början. Jag klagar inte på detta, nu väntar jag bara på att han skall komma hem ifrån träningen så jag får en hemmagjord hamburgare av honom.




Visst är den fin!!!

Kommentarer
Postat av: Annlo

Jätte bra inköp mina söner har sovit gott i dom här gungorna, min spelar vaggvisor som gjorde att han somnade fortare (jätte bra mittinatten om man behöver sova och bebben vill inte)

2009-04-28 @ 03:03:34
URL: http://chopandjay.blogg.se/
Postat av: mli!

ey syster! snygg blogg :-)

orkar du fixa min sådär snygg ? (A) :D

Puss!!

2009-04-28 @ 19:55:32
URL: http://emeliehedberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0