Nu är jag blödig!

   Nu har Sofie den odågan fått mig att gråta idag eller ja det var inte långt ifrån. Hon skrev i sin blogg: 

"Jag gillar den här kvinnan skarpt. Strångt av henne att våga sjunga när alla skrattar åt henne innan hon börjar sjunga. Hon sätter alla på plats det vill jag lova.
 
http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY 
Tjejen i Juryns ord är så sanna, man är lätt på att dömma för fort!!"


   Denna kvinna är omtalad på Aftonbladet har jag sett men aldrig gått in och läst om men nu vet jag vilken stor sak jag höll på att missa för hon är fantastisk!

   Och när vi endå höll tårarna i shack så tänkte jag att jag skulle göra saken värre genom att gå in på youtube och leta upp Michael Nyman, en fantastisk pianist. Det enda i världen som får mig att gråta på beställning är den här låten, varför vet jag inte riktigt men nu när man är gravid och blödig över allt annat så kan man inte hålla tårarna tillbaka när man hör detta mästerverk! Avskyr klassisk musik annars men det här kallar jag något annat! Lyssna och njut!



http://www.youtube.com/watch?v=0dPS-EHl-FE&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0