Lungundersökning dag 54.

   Denna dag började med en snabbvisit till Mälarsjukhuset. Lungundersökningen var ingen höjdare. Fick sitta och andas i en maskin en halvtimma och det kändes ungefär som att dyka kan jag tänka mig, ingen trevlig känsla. Sen efter många om och men fick man gå därifrån utan att veta någonting vettigt förutom att vi pratade om min graviditet.

   Hon som utförde undersöningen hade också gått på samma mediciner som mig fast fött i vecka 35 och det hade gått bra, ingen av hennes barn vägde över 3 kg. Skönt att höra att det finns människor i min sist då oroar man sig inte lika mycket. Det enda hon tyckte var väl att jag var himla liten för att vara i vecka 33.

   Har legat i sovrummet hela dagen och glott på film, efter mina värkar igår vill jag ta det lugnt ett par dagar så jag vågar göra någonting igen. Eller ja det vågar jag väl men läkarna har ju sagt att jag skall ta det himla lugnt så man får gott lyssna på vad de säger, de vet ju bäst.

   Nej ska lägga ut lite bilder på mina små bäbisar jag fått här hemma sen kika klart på filmen tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0