Läkartid och pysseldag!

   Idag är det tid till läkaren, den riktiga tiden. Och för att fördriva tiden utan att fundera alldeles för mycket på det så har jag kommit på det bästa sättet. Sen får vi se om jag följer så som jag lär ; ) Nu skall jag slänga ihop en köttfärslimpa så J har matlåda te jobbet sen skall jag ta ett varmt bad, sy gardinerna så de blir gjort och unna mig lyxet att spela mitt "Super Paper Mario" rätt så kul spel till Wii om man bortser ifrån allt snack som är.

   Skulle bli himla glad om lilla Ann-Louise som skriver till mig och kommenterar min blogg kunde ge mig hennes lösenord till sin blogg så man kan svara tillbaka, hade ju varit trevligt : )  

   Igår tyckte iallafall jag att jag var snäll när jag gjorde egen apelsin sorbet till min J som han tjatat om så länge, hoppas det smakade och var en bra överraskning.

PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0