Jag blev utmanad, igen : )

Fem frågor om förhållanden
Är du singel? - Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Absolut!
Kärlek eller sex? - Kärlek
Har du varit kär i någon? - Still going strong..
Finns det någon för dig just nu? - Min J

Tio frågor om dig själv
Ditt namn? - Kristin
När fyller du år? - 13 Augusti
Några utsmyckningar på din kropp, isf var? - Piercing i tunga, öronvinge, örsnibb etc inga tattueringar, än!
Vad har du på dig just nu? - Min byxdress
Vilken årstid är bäst? - Sommar
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Mina ögon elr min humor : ) beror på hur man ser det.
Vad är du bra på? - Att göra bort mig, skratta och ha kul.
Vem älskar du mest på denna jorden? - Mitt monster, J, familj och mina  vänner
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Både och, helst med J

10 frågor om dina vänner
Vem är din allra bästa vän? - Niffert sen gammalt Poff sen nytt!
Vem vet allt om dig? - Niffert
Vem är roligast av dina vänner? - Niffert, J, Poff och Frida har jag skrattat med mycket på senaste tiden.
Vem är snyggast av dina vänner? - Syrran
Vem är mest partyprisse? - Niffert alla ggr.
Vem är den du helst har filmkväll med? - Sofie med Poff
Vem av dina vänner är mest "evil" ? - Min syster och poffen e himla jäkliga båda två.
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Jag går själv!

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - Jari
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ja
Vem är farligast i din familj? - Stora syster!
Vem ser roligast ut i din familj? - Min "lillebror"
Vem är coolast? - Jari
Har ni något husdjur? - 2 kattkräk
Vem har du mest gemensamt med? - Syster MLI elr vi är likast.
Vem står för underhållningen? - Jari & Syster Anna tillsammans e d oslagbara!
Vem sover du oftast med? - Jari
Roligaste kvällen med familjemedlem? - Som sagt J och Big sis e oslagabar tillsammans : )

10 frågor om idag
Vad har du gjort? - Ätit slagstaglass och pratat med Mikaela
Har du varit glad idag? - Jag är så lyckig så och solen lyser!
Har du varit ledsen idag? - Nepp men trött.
Har du gjort något bra idag? - Dagen är inte slut än!. 
Vad ska du göra nu? - Gå och sätta på en film, vila och kela med katterna.
Har du gjort något dåligt idag? - Svullat glas : )
Vad har du ätit idag? - Frukost, risgrynsgröt och sen glass.
Har du duschat idag? - Självklart
Är du trött nu? - Alltid lite trött
Vad händer imorgon? - Får besök av Niffert och mys med J framför fotbollen sen.

Telefon/Mobil
Vem ringde du senast? - Niffert
Vem ringde dig senast? - Jari
Vem sms:a till dig senast? - Jari
Vem sms:a du till senast? - Martina

Övrigt
Är du hungrig just nu? - Nej nu är jag mätt
Vad är klockan nu? - 14:01
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Bloggen bara har kollat allt annat!

Kärlek
Har du kysst någon idag? - Nej men J komr hem sen.
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? Yes
Har du ett förhållande? - Ja
Är du romantisk? - Ja men inte nu så mycket kanske har ingen ork : ) men kelar gärna
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Aldrig!
Är du svårflörtad? - Både ja och nej
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja.
Har du nångång slagit någon? - Mm, det har hänt...
Har du lekt med någons känslor? - Jag tror inte det, inte vad jag vet
Hur länge höll ditt längsta förhållande? - Mitt nuvarande ska bli mitt längsta! Hittills 4 år
Hur länge var ditt kortaste? - 3 månader.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Vill ju ha det som jag har det nu vi ska ju bli en familj!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Eeh, nope
Är du en bra pojk/flickvän? - Både ja och nej
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? - Alltid Jari
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Jari
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - Nej
När fick du din första kyss? - 2 dagar sen, fy skäms J
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Tonåren
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nä fan heller
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Min nya kärlek föds snart och det namnet kan jag ha där.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - 50/50
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Blåögd mörk kille (runt ögonen) med glimten i ögat, mycket humor och alltid ett leende på läpparna! J är ju drömkapet så!

Vem ska jag då utmana min POFF kanske!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0