Inget internet om var och vartannat!

   Nu är jag väldigt trött på att betala för ett internet via stadsnätet som ej fungerar. Är glad att jag inte är "egen företagare" för då hade jag gått lagom back nu vill jag lova. I tre dagar nu så har jag/vi haft internet som fungerat i 30 minuter om vi då har tur och sen stängts ner igen för att fungera efter ett tag. Väldigt frustrerande för detta är inget jag betalar för. Igår hade vi inget internet alls.

   Eskilstuna Energi och Miljö har bett om ursäkt på sin hemsida och säger att det sen igår skall vara ordnat. Stadsnätet har varit nerstängd under en tid då det varit drifstörningar som orskat att folk varit utan internet men de sa också att det skulle vara ordnat IGÅR, I beg the difference!!!!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

min msn: [email protected]

2009-04-17 @ 21:26:26
URL: http://finafrun.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

jaha där ser man! himla dåligt som du säger att man ska behöva fullpris för det?? jag fick nästan lite panik tidigare när jag skulle maila till handläggaren SENAST idag och internet inte ville fungera haha...



trevlig helg!



kram

2009-04-17 @ 21:51:32
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0