Gravidmage

   Idag skall jag iväg och fota min mage för sista gången hos Janne Höglund i Nyköping, helt underbar fotograf. Han håller på med ljussättningskurser och är riktigt bra på detta så de flesta bilderna blir bra direkt och behöver inte mycket retusch. Ser verkligen fram emot detta, har Sofie som är så underbar och ställer upp och kör mig till Nyköping för att jag skall få ett minne för livet.

   Just för tillfället ser min mage ut såhär i vecka 35, får se om vi lyckas få till lite bättre bilder i studion än här hemma.



Jag får mordiska blickar här hemma för att jag skall åka iväg så jag förmodar att jag måste ta det lilla lugna annars vet man aldrig vad min sambo får för sig! :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Så mysigt med gravidbilder! =))



De är inte så mkt att se hur jag ser ut nu, trött och sliten och ansiktet är fortfarande som en ballong fast jag gått ner över 7 kilo redan haha. Ska försöka ta en bild senare i eftermiddag på magen iaf så kan jag lägga ut de i morgon eller ikväll så får du se.



Jag längtar oxå efter barnvagspromenader, är dock för sliten i kroppen än. Kommer nog få vänta någon vecka till gissar jag på.

2009-04-23 @ 12:34:14
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Elin

Åhh mysigt, hoppas bilderna blir bra =)

2009-04-23 @ 12:57:30
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0